Post by eascomsoftbeni on Feb 2, 2022 18:25:18 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Smash Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Smash Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Smash Hit 2022 version ▞▞▞
Ik vond dit spel erg leuk... totdat ze om geld vroegen om mijn voortgang te bewaren... na de eerste poging. Ik verwijder deze app zodra ik dit post. Ik betaal niet voor games. Wees gewaarschuwd: tenzij je het leuk vindt om level één meerdere keren te spelen, zeg gewoon nee.
Je bent er zo klaar mee
Pauze bevindt zich op een heel verkeerde plaats..... Elke keer tijdens het spelen wordt het per ongeluk gepusht en wanneer we ons een fout realiseren, is het erg laat geweest...... Pauze✓ Hervatten/herstarten ✓
Deze game is zo bevredigend als de graphics, de geluidskwaliteit de 3D-beelden 💙💙💙hou gewoon van dus game yrr.. ik zou deze game ten zeerste aanbevelen aan elke leeftijdspersoon....💙 Ga zo door 👍
Zeker 1 waardog zo goed
Bleek vergeleken met de Occulous-versie die ik bij mijn vrienden thuis speelde. Een van de mooiere troeven van Smash Hit was de hele hypnotiserende, meeslepende VR-ervaring met ontspannende muziek en abstract glazen futurewave-landschap. Het lijkt vreemd dat het niet op Cardboard kan worden afgestemd, want het enige wat je echt doet, is rondkijken en glas-onjecten kapotslaan met shotput.
Geweldig spel. Echt leuk om te spelen en fantastisch gaaf gemaakt. Heeft goede graphics en loopt goed op makkelijk naar moeilijk, al duurt het lang voordat het moeilijk is.
Ik kan het niet installeren dat vind ik jammer maar verder een super leuk spel
Ik hou van deze game, dit is zo nostalgisch dat ik 6 jaar later terugkwam om te spelen, zodat ik er weer van kan genieten, het stoort me niet dat ik elke keer dat ik speel opnieuw moet beginnen, want het maakt het leuker om te proberen naar het volgende niveau dan het volgende, het geeft het spel zoveel meer dan alleen maar beginnen bij een controlepunt.
Betaal om te winnen
Ik ben het min of meer eens met zara waarom heb je nodig. Om te betalen voor checkpoints, zoals waarom moet je betalen, hoewel goed?
Hoi
het is geweldig interessant en aantrekkelijk. het is een kans voor u om uw zichtvaardigheden te verbeteren. ik speel dit spel graag. de graphics zijn verbluffend. Contols zijn geweldig en alles is goed metained. maar ik hou er niet van als we er een verliezen. op een zeer hoog niveau en scoorde grrat dus we kunnen vanaf daar niet verder. het spel brengt ons naar het startpunt. het zou moeten beginnen met het punt waar we eindigen. dus het zou niet saaier zijn en de gqme zou meer beoordelingen en beoordelingen krijgen. TY
En daar gaat het om. De gameplay is nieuw voor mij en erg leuk, maar dan besef je dat er daarna nooit meer iets nieuws komt. Geen upgrades, geen verhaal. Alleen de mogelijkheid om te beginnen waar je eindigde, als je ervoor betaalt en een paar nieuwe modi, als je ervoor betaalt. Ik veronderstel dat dat me nog 5 tot 10 minuten bezig zou houden.
Wel jammer dat je €1,84 moet betalen voor checkpoints...
Beste spel. Ik speel dit spel al heel lang, maar het verveelde me nooit. De graphics, de gameplay, de muziek zijn zo goed. Ik hou echt van dit spel. Maar er zouden meer niveaus in moeten zitten. Ik hoop dat de ontwikkelaars er in de toekomstige updates naar moeten kijken.
Leuk spel voor de eerste 20 minuten. Dan gaat het zich vervelen maar kan ook aan mij liggen.
In het begin is het leuk maar dan wordt het saai
het is leuk, maar als je vastloopt op een onderdeel, heb je premium nodig om vinkjes te gebruiken! vind het niet leuk
Egt een stom spel werkt voor geen ene meter
Dit spel is erg... moet ik zeggen... onbeleefd... denk ik. Ten eerste kan ik niet eens naar een dwaze oude advertentie kijken om verder te gaan waar ik was! Iets wat ik zou veranderen is om naar een advertentie te kijken om verder te gaan waar je was.
Beste snelle denkspel dat ik ooit op mobiel heb gespeeld en het is erg leuk om te spelen en je veel plezier en onvergetelijke tijd te geven. Nu downloaden💫😇🖤
Perfect
Ik ben een beetje geobsedeerd door deze game, het is echt leuk en als je je verveelt, kun je het spelen. De enige dingen die ik er niet leuk aan vind, is dat je voor sommige dingen premium moet kopen en als je verliest, zelfs als er checkpoint staat, ga je allemaal de weg terug naar het begin, maar verder is het best gaaf!
Begint leuk maar word al snel saai. Maak een nieuw soort ding of zo maar dit is poep
Het is een goede game, maar als je sterft of uit ballen verliest, moet je premium krijgen en betalen. en ik ga naar de vijfde fase en ik moet terug naar nummer 1 en opnieuw beginnen
Beste leuk
Ik ben dol op dit spel en ik vind het geweldig dat er geen advertenties zijn. Ik blijf veel beoordelingen zien die zeggen dat checkpoints gratis moeten zijn, maar je moet niet vergeten dat dit de enige manier is waarop de ontwikkelaar geld verdient, omdat er geen advertenties zijn
Het is een leuk spel. De visuals zijn erg goed en het spel wordt nog spannender als we een limiet van niveaus overschrijden (checkpoints in dit spel).
Leuk in het begin maar na een tijdje begint het echt saai te worden!!! Aan te raden als je vaak moet wachten want 1 spelletjes misschien 3-5minuten
Duur
Leuk dat je glas kan breken
Ik kan de aankoop niet herstellen. Ik kan mijn premium niet herstellen nadat ik mijn telefoon heb gereset. Hulp nodig. Y druk op "krijg premium", "aankoop herstellen" ... Er is niets gebeurd!
Een erg leuk spel maar mist updates en levels.. het doel van het spel is om glas met ballen kapot te slaan. Het lijkt echter echt een spel dat ik in ongeveer 4 maanden zou kunnen maken met VERDERE updates.
Het spel zou beter zijn als de instellingenknop niet direct naast de speciale optieknoppen in de linkerbenedenhoek van het scherm zou staan. Een andere hoek zou beter zijn geweest.
Geïnstalleerd niet eens, fgt
Zeer slechte controle herstartoptie per ongeluk altijd erg slecht nadat ballen zijn geëindigd
Het is zeer irriterend dat de app hele tijd blijft hangen. Ik geef het daarom 1 ster. Zeer slechte app